Dostawa i zwroty

Nasze paczki staramy się wysyłać w ciągu maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia. Czasami zdarza się, że może to potrwać 48 godzin, ale dokładamy wszelkich starań, aby ten czas był jak najkrótszy.

Wszystkie krajowe przesyłki wysyłane są firmą kurierską Inpost lub za pomocą Paczkomatów InPost

Koszt i czas dostawy zależą od wybranej formy i adresu docelowego i zawsze są podawane do Twojej akceptacji przed złożeniem zamówienia.

Koszt wysyłki do paczkomatu InPost: 11,55 pln
Koszt wysyłki kurierem InPost: 12,90 pln

Przy zakupie przekraczającym kwotę 250 zł brutto, przesyłka Twojego zamówienia będzie darmowa.

Wszystkie płatności w naszym sklepie obsługuje ING iMoje (https://imoje.pl/).

Lub

Klient ma możliwość dokonać zapłaty ceny tytułem złożonego zamówienia w następujących formach:

  1. Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro w serwisie iMoje
  2. Szybkimi płatnościami w serwisie iMoje
  3. Płatnością BLIK w serwisie iMoje
  4. Przelewem bezpośrednio na konto bankowe

ING Bank Śląski: 81 1050 1070 1000 0090 3253 3797

DAYE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres: 43-300 Bielsko-Biała ul. Piastowska 43

Dokładamy wszelkich starań, aby jakość naszych produktów spełniała wymagania naszych klientów. Jeżeli jednak nie jesteś zadowolony/a lub ze swojego zamówienia, koniecznie skontaktuj się z nami na kontakt@kanablum.pl i daj nam znać co było nie tak. Nasz zespół zbada Twoją sprawę i skontaktuje się z Tobą z propozycją rozwiązania tej sytuacji, nie później niż w ciągu 7 dni od wysłania maila z opisem. Zależnie od naszych uzgodnień może to być wymiana produktu na nowy, zwrot zapłaconej ceny lub zwrot w postaci bonu do wykorzystania w naszym sklepie. Jako sprzedawcy odpowiadamy za wady produktu zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta.

Przed złożeniem zamówienia koniecznie zapoznaj się z naszym Regulaminem i Polityką Prywatności.